KHASIAT SIREH

02:02:00


ASSalamualaikum ^ ^
Hai semua, selamat petang.. Hari ini merupakan hari khamis, esok cuti yeeeaaa!! hehe
Okeh berbalik pada tajuk kita saya nak cerita sikit tentang khasiat daun sirih.




Daun sireh atau dalam bahasa saintifik dipanggil piper betle memang ada banyak khasiat dan telah diamalkan sejak sekian lama oleh masyarakat. Antara khasiatnya ialah untuk awet muda, melancarkan peredaran darah, menghilangkan bau badan, menghilangkan bau kurang enak pada vagina, masalah gatal2 pada vagina dan mengetatkan.... so, 'u olls' boleh mengamalkan air rebusan sireh... rebus daun sireh dalam 3-5 helai, biarkan mendidih dlm 5 minit dan sejukkan.. separuh diminum dan separuh lagi dibuat air jirusan dibahagian "miss v" korang...huhu (^__^) dan air sireh ni juga boleh diamalkan walaupun masa period... ia juga boleh menghilangkan bau hanyir darah period tau..

selain dari khusus utk wanita, daun sireh jugak boleh menghilangkan mulut berbau dan mencegah kerosakan gigi dan baik utk gusi atau mulut bengkak, caranya dengan kumur air rebusan sireh setiap pagi dan malam selepas menggosok gigi. bagi gusi bengkak, boleh tambah garam dalam air sireh tu sebelum kumur ye...

hmmm.. macam mana? lepas ni boleh la cuba eh..selamat mencuba dan mengamalkan petua ni okeh.. untuk kecantikan kita2 jugak.. (^__^) cantik luar, cantik dalam dan cantik segalany
a..


Okay, kat sini saya nak ambik kesempatan untuk memperkenalkan 1 produk pembersih wanita yang sangat bagus iaitu SIREH LOVELY CARE. :)

SIREH LOVELY CARE pembersih peribadi untuk menstabilkan pH wanita, mencegah keputihan, kegatalan, mengetatkan faraj, mengembalikan ketegangan, pemulihan luka selepas bersalin, menguatkan saraf bahagian intim wanita untuk kebahagian suami isteri. 

Kandungan SIREH LOVELY CARE:
• Extra Manjakani
• Extra Kacip Fatimah
• Extra Sireh
• Extra Akar Serapat


Keistimewaan SIREH LOVELY CARE:
1. Merawat keputihan
2. Merawat kegatalan pada bahagian vagina 
3. Melancarkan perjalanan haid
4. Penyubur kandungan wanita
5. Mengecut dan merawat kembali vagina
6. Mengetatkan vagina
7. Menstabilkan pH wanita
8. Mengembalikan ketegangan
9. Pemulihan luka selepas bersalin
10.Menguatkan saraf bahagian intim wanita

Wanita zaman sekarang kebanyakkannya bekerja. Jadi kebanyakkan sibuk dan penat selepas bekerja untuk menggunakan daun sireh dengan cara tradisional maka produk SIREH LOVELY CARE ini lebih mudah, berkesan malah harga juga sangat berpatutan.






Harga   : RM 25.00
Kos Pos : RM 5.00 (SM) / RM 10.00 (SS)

Berminat boleh SMS/WHATSAPP 019 4116289
FB Pages: Fizza Sunshine

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Pengunjung Dari


widgets

Subscribe