Short vacation - hari kelima (klebang, saujana prima kajang)

09:09:00

Pada hari kelima iaitu 5.2.2019 kami checkout hotel pukul 8.45pagi. Kami meneruskan perjalanan ke Klebang 🚗 sebab nak cuba coconut shake. Malang bagi kami kerana kedai mula beroperasi pukul 11.00 pagi. Disebabkan kami kesuntukan masa maka kami teruskan juga perjalanan.

Kami bergambar di luar Muzium Kapal Selam.Kak fiza tak pasti berapa harga tiket masuk. Semasa dlm kereta sempat la snap gambar Pantai Klebang.

Perjalanan diteruskan. Pusing punya pusing sampai di Pusat Peranginan Pengkalan Balak. Apa lagi 🤳🤳 bergambar la. Itu ja kerjanya hahaha

Plannya nak singgah di Pantai Teluk Kemang tali masalah parking 🅿️ tiada parking jadi snap gambar jer la.

dekat pantai teluk kemang.. parking fuullll

Hubby pusing2 nak ke pantai jugak, makanya jumpa la 1 pantai ne (apa nama pn tak tau) mission is complete 😆😆😆

Kami sampai di Saujana Prima Kajang sekitar pukul 4ptg (rmh maksu & paksu) 😀. Dah jadi perkara wajib bila smpai rmh pksu ja msti pergi my one shop, sbbnya suka tgk2 brg dlm kedai tu. Asal Kedah xdak eh kedai ne 🤗

Pukul 5.30ptg kami semua keluar ke Ikea Cheras. Penatnya berjalan mcm nak pth kaki hahh...

Kuat x 😂😂

Lepas penat berjalan paksu belanja makan di Restoran Suraya 3,Kg Baru. Dugaan sungguh dah la tunggu nk dpt meja sbb org ramai sgat, dah dpt meja mknn plak lmbat dengan perut lapar. Nasib baik bila mknn sampai sedap (sdp ka lapar) hahaha