Lelaki ini....Suamiku

19:24:00


.hermmmm lama aku menghadap lappy nie... beasa la baru mula berjinak2 mahu menulis..hehe
yupz... Lelaki ini, lelaki ini yang telah berjaya mencuri hatiku..cewaaahhhh..

           Ada macam hero hindustan tak? :) Teringat perkenalan kami as abg angkat & adik angkat yang akhirnya terangkat...hehe Perkenalan selama 6 tahun yang akhirnya berakhir as husband n wife :D
Hubungan jarak jauh yang mencabar, macam2 ujian kami lalui. Rumah tidak la jauh mana tapi disebabkan masing2 belajar di tempat yg berbeza, sorang di utara sorang di selatan..

Lelaki yang sanggup bersabar dengan kerenah aku yang gila2 nie..hehe itu yg membuatkan hubungan kami bertahan sehingga sekarang. Saat susah, senang, tangis, ketawa kami sentiasa bersama.

Masih lelaki yang sama.. Abang,kawan,husband... Lelaki yang menerimaku seadanya dan perkara yang terbaik dalam hidupku mengenali dia. Mengajar aku tentang erti sabar, sayang, kasih, rindu, rajuk... Love him so much...


                                                                             Imamku :)

Saat akadnikah itu adalah kenangan terindah yang tidak pernah dilupakan. Saat itu sayangku, cintaku bertambah2 hanya untuk lelaki ini, suamiku MUHAMMAD FIRDAUS B. ADNAN. Tiada yang dapat diluah dengan kata-kata memang hati berbunga2 saat itu.






You Might Also Like

0 comments

recent posts

Pengunjung Dari


widgets

Subscribe